2015. május 24.

Dicsőséges búcsúmeccs...



A csapat ellentmondás nem tűrően futballozott szombaton az utolsó bajnoki meccsünkön... még úgy is, hogy tudták, nincs már tétje semminek... vagyis de: a férfiasságnak. A vizsgán sikeresen átmentek, mert férfihoz illően álltak ki és harcoltak végig.

Az utolsó összefoglalónk és értékelőnk következik.





Kicsit késve írom az értékelőt, nem csoda, vasárnap egészen délutánig aludtam, ugyanis egy lakodalomban voltam (nem vendégként) és hát másnap 7-kor értünk haza. A mérkőzést sem sikerült megnéznem, de elolvastam az összefoglalót. És most jöhetnek azok a kérdések, hogy most hogyan fogom értékelni? 3.........2............1...........zero!

Nem akarok, nem fogok. Győztünk, Ronaldo aranycipős lett én meg amint írok 5 nem görbe sort könnyeimmel küszködve, máris fekszek vissza aludni. 

Real Madrid - Getafe 7-3

Ronaldo újfent mesterhármast szerzett, fantasztikus teljesítménnyel ezáltal elhódította az aranycipellőt... ami pályafutása során a második... mármint a spanyol bajnokságban. Az összefoglalóban az állt, hogy az egyiket szabadrúgásból lőtte.... wótör fuck?? Komolyan? Hát lepetézek... a múlthéten pont erről regéltem, erre ma betesz egyet szabiból. Zseniális. Nem, nem láttam a meccset, sem élőben, sem holtan, sem ismétlésben, sem semmiben. Majd megnézem, jelenleg álmodni szeretnék egy szépséges leányról, akivel a lakodalomban ismerkedtem meg... no de no magánélet.
Az a baj, hogy nagyon nehéz úgy írni bármit is, ha nem látta az ember a meccset és ha az agyi szinte megegyezik egy maroknyi lepkéjével... mert egyszerűen most nincs ihletem. Viszont megakarom írni ezt a cikket, mert elakarok köszönni az idei szezontól... vagyis összefoglalóktól és értékelőktől... mert majd csak hónapok után lesz újra. Na jó meg is teszem, nem köntörfalazok!


Hú de hosszú lett ez a cikk, ennyi tellett ki a zseni agyamból. Ilyennek is lennie kell, ez egy rendhagyó publikáció. A jövőre nézve bízom abban, hogy a vezetőség nem küldi el Ancelottit... ám bár sajnos a jelenlegi pletykálgatások nem erre utalnak... bolondság lenne.

Az RMCFSzO nevében én megköszönöm az egész éves támogatásotokat, hogy velünk tartottatok, a mai dátummal bezárom az összefoglalót és értékelő részleget az agyamban és találkozunk augusztusban... legalábbis ebben a formában. Cikkek és hírek ugyanúgy lesznek itt és a Facebook oldalon... ne feledjétek, még lesz évértékelő és osztályozó konferencia, melyben a játékosokat vesszük górcső alá... és még miegymás ami szem szájnak ingere.


Van még nekünk egy nyereményjátékunk is, a Facebook oldalunkon megtaláljátok!

Vigyázzatok magatokra, le ne égjetek, és tartsatok továbbra is velünk!



Hala Madrid!!

Lakatos Miklós

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése