2013. október 31.

Nem vagyok Real Madrid szurkoló…


 Eljött az idő, mikor betelt a pohár. Most először és utoljára tisztáznék egy dolgot, méghozzá azt, hogy én valójában nem vagyok Real Madrid drukker… mert leszólok egy- két a mi csapatunkban futballozó játékost. Elég volt, hogy mindenki belém köt, most leírom és többet soha, de még egyszer ne vessétek a szememre ezt az oltári nagy baromságot!




,,Jaj, te nem is vagy Real Madrid drukker, mert jaj, csúnyát mondtál erre meg arra, hát figyelj már oda, te senkiházi nyomorék.”
,,Úristen, te Real Madrid szurkolónak mondod magad? Szégyen vagy. Attól nem leszel drukker, mert szidod a csapatot meg a játékosokat. Őket tisztelni kell, te agyalágyult.”

Többnyire ilyen és ezekhez hasonló obszcén mondatok találnak meg engem mindannyiszor, amikor kritizálni merem a csapatunkat. Ó én barom…, hogy merek egy rossz szót is mondani rájuk, hogyan? Én egy földi halandó egy senki vagyok, ilyet nem tehetek.

Na, kérem, Ők is azok a teringettét. Nem? De! Hát akkor meg mi a probléma? Nem érdekel a véleményetek, hogy ti nokedlik kis tizenévesek, nem szeretitek, mikor az igazság a pofátok elé kerül. Kit érdekel? Mert te igazi drukker vagy mi, attól, mert nem szidod őket egy- egy meccs után?

Igen öcsi, szidni fogom őket ameddig csak élek, ha megérdemlik. Ne akard már azt, hogy mindenki olyan legyen, mint te. Hogy senkinek ne legyen véleménye, hogy a meccs után csendben üljek és csak annyit, mondjak: semmiség- egy 3-0-s vereséget követően. Nem! Mert akkor én is olyan gagyi lennék, mint te meg az összes többi el sukárosodó kis gyermekek. LEGYEN VÉLEMÉNYETEK a játékosokról, a teljesítményeikről, a csapatról. Nem arról szól a szurkolás, hogy én senkit nem sértek meg a csapaton belül, mert én szurkoló vagyok bibii. Nem arról szól, fogjátok már fel! Úristen! Legyen egyéni elképzeléseitek, egyéni gondolataitok, hogy igen gond volt, Arbeloa gyenge volt, piszkosul erősen támadtunk stb. … nem pedig ó én jó szurkoló vagyok és szeretem a csapatot, nincs véleményem, mert mindenkit szeretni kell. Akinek meg van az egy művészeti cserépedény, egy anyaszomorító bújj el. NEM! Amikor megérdemlik dicsérem őket nem arról van szó, viszont ugyanúgy kritizálom is őket, ha kell. Ez a lényeg!

MONDD KI A VÉLEMÉNYEDET A JÁTÉKOSOKRÓL, ha nem teszed, akkor a két ok miatt lehet:

  1. Nem ismered őket igazán, mert csak egy éve vagy a csapat híve, mert Ronaldo itt van, meg stb stb. tehát divatmajom vagy.
  2. Azért, mert egy álszent vagy. Én szeretem a csapatom, ők mindig jók, mindig és minden körülmények között. Punktum, aki pedig rosszat szól, az nem szurkoló.
Akkor most hadd mondjam el nektek, hogy pont azok az emberek a nem szurkolók, akik nem vállalják fel azt, hogy igenis a csapat hibás volt ebben meg abban. Nem ismerik fel, hogy egy játékos miatt ez meg az történt. Az pedig nem szurkoló, aki egy éve drukkol a csapatnak. AZ MÉG NEM DRUKKER! Ahhoz, hogy szurkoló legyél, egy igazi elhivatott drukker a csapatod iránt, hogy vele kelj és feküdj le, ahhoz kell egy múlt… egy szurkolói múlt. Öt, tíz év. Nekem kis gyerek ne mondd azt, hogy nem vagyok igazi drukker, mikor már nyolc éve SZURKOLOK a CSAPATOMNAK. IGEN A CSAPATOMNAK és akkor, amikor kedvem támad, akkor mondok róluk bármit is. És nem érdekel a véleményetek, akinek ez nem tetszik az húzzon bőrt a fogára, de hadd mondjam már ki az igazságot a csapatomról, amikor egy- egy meccsen éppen szarul játszottak.

Ne butítsátok a népet, maradjatok csöndben. Menjetek ki friss levegőt szívni és ne üljetek annyit a gép előtt, mert buták maradtok. És jöhetnek a rosszalló kommentek, az sem érdekel. Azt mondok, amit akarok, ami nekem jól esik, amit én jónak látok. Ettől leszek ÉN! Az olvasók 75%-a nem mondhatja el ugyanezt magáról… mert én apám Kis Béla vagyok, én tanárom Kis Józsi vagyok… nem pedig önmagad. Legyen egy saját életeszméd, amivel élsz, ami vezérel a földi utadon. Nem pedig, hogy én egy jellemtelen senki vagyok, és senki nem mondhat semmit. Elég volt, betelt a pohár.

ÉN SZURKOLÓ VAGYOK, NYOLC ÉVE! NEM ÉRDEKEL SENKI VÉLEMÉNYE, hogy most mit gondol rólam. Azt gondolsz, amit akarsz. NEM ÉRDEKEL! Ez egy szubjektív véleményt kifejtő oldal, ha nem tetszik, nem kell olvasni. De többségében egyetértenek az itt leírtakkal… csak vannak néhányan, akik nem tudják hol kiélni vágyaikat és beszólnak, hogy nem vagyok IGAZI MADRIDI SZURKOLÓ!
DE IGEN AZ VAGYOK, te nem vagy az!

De hogy tanácsot is adjak: annyi fórum van a világhálón, magyar nyelven hogy megszámolni is nehéz. Menj  és gyakorold a vélemény kifejtést! Ne pedig folyton a facebook és az ask.fm előtt ülj!

Ennyit szerettem volna elnézést a kirohanásomért, ez most kijött belőlem, a sok rosszalló vélemény után. Elnézést kérek azoktól az emberektől, akikre ez nem vonatkozik. De van a mondás: ,,Akinek nem inge nem veszi magára, akinek pedig igen… nagyon gyorsan gombolkozzon be”!
 
Köszönöm a figyelmet, és még egyszer elnézést kérek azoktól, akikre ez nem vonatkozik.
 
Hala Madrid!

Lakatos Miklós

4 megjegyzés:

  1. Mi a vélemnyed arról ha valaki szurkol egy topcsapatnak (pl. Real, Mu, Bayern stb.) egy NBI-es csapatnak (Fradi, DVSC,DVTK) és mondjuk a Megye I-es helyi csapatnak, de ki oda ki is jár szurkolni, (nyilván a két előbbinél ez kicsit nehezebb.)?

    VálaszTörlés
  2. Tegye bátran, ebből nincs gond. Létezik futball Magyarországon is... amit fenn kell tartani. Én is Real Madrid szurkoló vagyok, mellette egy kicsit DVSC drukker is. De ahol élek a foci csapat egy megye 3-as szintű. És minden hétvégén a házunkig lehet hallani a drukkerek kiáltásait. Sokan haragudnak az olyan emeberekre aki csak külföldi csapatnak szurkol. Én nem arra sem haragszok ha valaki itthoni csapatot szeret. Ez mindenkinek a maga dolga, nincs beleszólásom, mert ki vagyok én, hogy bele szóljak az életébe valakinek? Ez nem telefon.

    Szóval járj ki nyugodtan, és szurkolj ízig- vérig, de a REAL MADRID meccseket se felejtsd el. :D

    VálaszTörlés
  3. hát akkor szombaton irány a SZEOL pálya, hajrá Szeged(persze csak a Real-Sociedad után)

    VálaszTörlés