2013. augusztus 27.

Utálom a Hétfőt!

De úgy látom, hogy nem csak én, hanem a Real Madrid sem komálja a hét első napját képviselő hétfőt. Máskülönben pedig miért játszottunk rosszul, ha nem annak az okán, hogy pont hétfőre esett a bajnoki meccsünk? Összefoglalónk, értékelőnk következik, határok nélkül!


Nagyon jól megy a játék, akadálymentesen. A pontok csak úgy jönnek... kell ennél több? Háááát így erősen elgondolkodván eszembe jutott, hogy mi kellene még.... egy SZÉP, LÁTVÁNYOS futball! Semmi több, csak ez! Megvalósítható eme elképzelésem? Erre nem kell válaszolni, költői kérdés volt.

A kezdőcsapat

Nos, a kapusposzton nem történt változás. A portánkat újra Lopez védte, no de vajon miért? Mindegy is, szegény Iker továbbra is csak padmelegítő. Újabb fa a tűzre ez a húzás, Ancelotti részéről, mert most még inkább nyomják és nyomják a pletyka híreket a sok pénzt kereső újságírók... amivel rombolják a csapaton belüli helyzetet. Ejnye, ejnye Kis Bence! Nem lesz ez így jó... De a hab a tortán még csak most következik. A védelmünket Arbeloa, Ramos, Pepe és Marcelo alkotta. MICSODAAA? Arbeloaaa?
Igen! Sajnos mesterünk jobbnak találtatta ezt az ügyefogyottat Carvajalnál. EZ kész őrület! A további névsor: Modric, Isco, Özil, Di Maria, Ronaldo és Benzema.



A meccs

Sej de unalmas meccs volt, tyű az anyját! Még majdnem be is aludtam, de ha nem akarok hazudni, azt mondanám, hogy a 65 perc környékén már a lóbőrt húztam. Szerencsére az állás nem változott, mert ha változott volna, akkor nem lett volna ember, hogy kiírja az aktuális eredményt és a gólszerzőt. Tehát kijelenthetjük, hogy nyugodtan elaludhattam és egy jót aludtam. Á meg Bé!
Mielőtt lehurrognátok, hogy milyen szar drukker vagyok, hogy elalszok a csapatom meccsén, kijelenteném: fáradt voltam, a meccs pedig altató helyet, altató volt. Még az első félidőben csak- csak fent tudtam maradni, viszont a második játékrészre lecsukódott a szemem és csicsikáltam.

Aludj Te is, Carlo!
 Tulajdonképpen az egész meccsen a 10. perces gólon kívül semmi sem történt. Itt volt a labda meg ott, meg amott, meg amott és amott. ÉS SEMMI izgalmas nem történt! A gól is érdekesen sikerült... először is kellett hozzá Ronaldo bénasága és Benzema szemfülessége. Aztán már meg is lett a meccs egyetlen gólja, a 10. percben. Én annak sem lettem volna ellene, ha már itt lefújja a bíró a meccset, hiszen ettől kezdve csak altatás volt, ezen a kurva hétfői napon.

Granada - Real Madrid

Szar meccs volt, tény, többet nem is írnék, mert akkor egy hétbe kerülne elolvasni ezt az összefoglalót, mivelhogy tele írnám siralmasabbnál- siralmasabb mondatokkal. Mivel ez a meccs egy SZAR volt!
És a játékosok is azok voltak. Kezdve Ronaldoval és befejezve Arbeloaval.
Lopez hozta a szintet, védett is meg nem is, gólt is kapott meg nem is.... ja mégsem. Nem kapott gólt, pardon! Arbeloa... no komment. Pepe szintén. Ramos pedig elég jó volt hétfő este, de a Lüke Aladár még mindig benne ficánkol. Marcelo-t elég hamar lekapta Ancelotti. Lecseréléséig nem sok momentuma volt... csak néhány labdavesztés. Modric a fény az éjszakában... de nem hétfő este. Isco, próbált, igyekezett, de nem ment, ahogyan az egész csapatnak sem.


 ÖZIL, a meccs legjobbja. Semmit sem csinált, de legalább azt jól. Viccet félretéve, kiemelkedően játszott, ahogyan Di Mariska is. Ronaldo még mindig a nyaralását tölti valahol messze. Benzema pedig nem hagyja magára a portugált így ő is vele ment.

Egy szó, mint száz, mindenki szar volt!

Na most jön Bale vagy sem?

Leszarom, csak fejeződjön már be ez az egész szarság!

Mi lesz veled Iker?

Nehéz kérdés. Mindenesetre várjuk ki a végét mindennek. Nagy a belharc a két kapus között, pontosabban a két kapus szurkolói között. Haj haj...

Minden más...

Szomorú vagyok és csalódott és fáradt. Így nem sziporkázom most
a szót tovább. Szar minőségű meccshez, hasonló silányságú összefoglaló illik. Nem igaz? DE! Zárjuk az összefoglalót a díjátadóval.

Díjátadó

A meccs csalódása:
Az egész csapat! A-tól Z-éig.

A meccs ganéja:
Meghagyom a választást nektek, nekem az egész csapat az volt, egy- két neven kívül.

A meccs aranya:
Di Maria! Jól játszott... khm, akarom mondani jobban, mint eddig.

A meccs legjobbja:
Özil! Ha nem is a legjobb, de a többiektől fényévekkel jobban játszott.

Szabad nem egyet érteni velem, de kérem nem egyetértéseteket kulturáltan jelezni itt a cikk alatt hozzászólásban. Ne féljetek nem harapok.

Nem kell sokat várnunk az újabb madridi meccsig, sajnos 3 nap múlva újra láthatjuk a társaságot a Deportivo ellen. Nem bajnoki meccs, ne aggódjatok! 

HALA MADRID!

Lakatos Miklós!

5 megjegyzés:

  1. Te mikor aludtál el?? Özil egy kalap... már lassan egy éve! Lopez meg magabiztos volt, szóval egy szava nem lehet senkinek rá! Illara felépül eztán Özilt a padra, illara modric védekezik, Isco szervez! Hala

    VálaszTörlés
  2. Igaz,nemjátszott jól a csapat,de amit itt olvastam....
    Ez az egész arról szólt,hogy milyen "Szar" a csapat.Ilyen egy szurkoló?
    Egy dolog beismerni,hogy nem játszik jól a csapat,de nemkell ilyen jelzőkkel illetni.A szurkoló kitart mellettük jóban-rosszban ;).Nem az az igazi szurkoló,aki ha jó a csapat ódákat zeng róla,hogy milyen jók,ha nem jó a csapat,akkor meg mindenek elhordja az összes játékost.Igen szép dolog beismerni,ha nem megy a kedvenc csapatunknak,de nem kell kétszinűsködni.Egy igaz szurkoló nem beszél így a csapatáról.
    Egyébként én is elismerem,hogy nem ment a játék,de az helyett,hogy mindennek elhordanám őket,bízok abban,hogy legközelebb jobb lesz és mégjobban fogok nekik szurkolni.

    VálaszTörlés
  3. csak egy kérdés:elvileg te a Real Madrid SZURKOLÓI oldálának vagy a szerkesztője...te most minek vallod magad?? mert szerintem egy büdös csicska divatdrukker vagy...csak akkor vagy szurkoló ha nyer a csapat mondjuk 5-0 ra meg ilyenek...már bocs de ez kurvára nem erről szól...undorító vagy mint az összes többi divatmajom... a Real nem egy klub,egy életérzés..de ez belőled hiányzik... HALA MADRID! HASTA EL FINAL!

    VálaszTörlés
  4. Gyerekek, nyugalom van! Rossz napom volt és még az sem tetszett amit a pályán láttam. Attól mert kifejtem azt, hogy mi nem tetszett és leírtam az igazságot, hogy SZAROK voltunk, az még jelenti azt, hogy nem vagyok igazi drukker. Szar napom volt, szarul játszottunk, és a cikk írása közben csak a SZAr dolgokra voltam képes koncentrálni. Beleírhattam volna azt is, hogy ez csak egy kezdeti állapot, bizonyára fogunk fejlődni még. De nem tettem mert egyszerűen csak a negatívumra összpontosítottam.

    És nem csak akkor vagyok szurkoló, mikor megy a szekér. Már vagy lassan tö9bb, mint fél éve nem megy a szekér. Sőt. 2010 óta csak egy- másfél évben meg igazán a szekér. 2003-tól kezdve pedig 3 legfeljebb 4 évben ment igazán. Nem vagyok drukker? DEHOGYNEM!
    CSak most a meccs alapján, és a megélt napom után nem tudtam máshogyan levezetni a bennem levő feszültséget, mint azzal, hogy erősen ostromlok.

    Biztosan veletek is elfutott már a ló. E miatt nem kell vádaskodni, hogy most nem vagyok igazi drukker...

    Legközelebb majd jobban játszunk, majd ha összeérik a vezetőedző a játékosokkal és a játékosok a vezetőedző által kínált taktikával. Ennyi!

    VálaszTörlés
  5. Gyerekek! Szerintem nem az az igazi drukker aki mindig dicséri a csapatát, hanem az, aki igenis megmondja hogy most nem ment. És most tényleg nem ment! Fejlödni kell. Hala Madrid.

    VálaszTörlés