2016. április 1.

Modric: "Nagy kár, hogy nem Barcelona játékos lettem"



Luka Modric az El Clasico előtti napokban adott egy érdekes és őszinte nyilatkozatot az egyik spanyol sportújságnak. A horvát játékos elmesélte hogyan nem lett végül a Barcelona játékosa az utolsó pillanatban.









Nos, Luka meséld el mi történt azon a nyáron, amikor elhagytad a Tottenham csapatát.

Azon a nyáron rengeted csapat érdeklődött irántam. Csak hogy néhányat említsek: Chelsea, Manchester United, Manchester City vagy a Barcelona. Én viszont mindenképp Spanyolországban akartam futballozni, így lett madridi szerződés a dologból.


Na, de álljunk csak meg egy szóra. Ne siessünk így előre! Ha minden igaz, te nem Madridba akartál ám szerződni. 

Nos, valóban nem Madrid volt az első számú opcióm. Én gyerekkorom óta óriási Barcelona szurkoló vagyok.

Ekkor még boldog volt Modric

Hát akkor? Mit keresel több, mint három éve Madridban?

Van, hogy nem úgy alakulnak a dolgok, ahogy azt szeretnénk. A katalánokkal nagyon jól mentek a tárgyalások. Gyakorlatilag mindenben megállapodtunk. 5 éves szerződést kaptam volna. Már meg is érkeztem Barcelonába, hogy aláírjam a szerződést. Az utolsó pillanatokban viszont a Real Madrid egy elképesztő jó ajánlatot dobott az ügynököm elé. Természetesen anyagi szempontból volt csak elképesztő. Háromszor annyi fizetés mint, amit a rivális adott volna, a reklám bevételek 70%-a az én markomban, 3 autó, 2 ház. Akármennyire is imádtam a Barcelonát, erre nem mondhattam nemet.


Azóta azért megtudtál békélni a gondolattal, hogy Madridban kell játszanod? 

 Nem volt egyszerű. Eleinte semmi kedvem nem volt játszani. Nem találtam önmagam. Jó párszor a padon találtam magam. Aztán a Bajnokok Ligájában a Manchester United ellen csereként beálltam, majd gyönyörű gólt lőttem. Ekkor elkezdtem hinni magamban, és ezt mondogattam fejben: "Luka, erős vagy és megcsinálod. Ki kell bírnod. Nem minden álmod válhat valóra. Fogadd ezt el és játssz."


Végezetül milyen eredményt szeretnél a hétvégi rangadón kedvenc csapatod ellen? 

Nehéz ez nekem. A világ legjobbja ellen játszunk. Esélytelenül. Talán egy iksz összejön. Igen, nem szeretném, ha kikapnának Messiék. Legyen egy 0-0!  



Aki idáig eljutott eme cikk olvasásában, annak szíves örömest áruljuk el, hogy át lettek verve, ugyanis mégis csak egy áprilisi tréfáról van szó. Habár, aki figyelmes az már, az elején rájött a turpisságra.
Ezen cikkünk csak egy kitaláció. Bízunk benne, hogy Ti is jól szórakoztatok és tetszett nektek. Mi a szerkesztőségben nagyon nevettünk ezen az irományon. Még tart április elseje, szóval kétszer is bizonyosodjatok meg arról, amit elakarnak hitetni veletek.


 UI: Megkérjük a kedves olvasókat, hogy a hozzászólásokban ne nagyon firtassák ezt a témát, hogy csak egy áprilisi tréfáról van szó, hagyjuk meg a többieknek is az élményt. Köszönjük!

  
Laskodi Ádám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése