2012. december 25.

Kik vagyunk mi?



Egy egyszerű kérdés, ami mégsem olyan egyszerű. Mi rejtőzik a cím alatt? Egyszerű. Kik vagyunk mi? Hát mi. A poénkodást félretéve, íme a második karácsonyi ajándékunk. A kedves olvasók most megismerhetik az oldal megalkotóit. Megismerhetik azt a két embert, akik nélkül, most nem lenne Real Madrid C. F. - Szurkolói Oldal.






Történt egyszer még a nyár közepén, hogy két srác, akik kalandokat keresett bele fogott egy "vállalkozásba". A vállalkozás roppant gyorsan megindult a népszerűségi listán, eljutottak arra a szintre, ahová még álmukban sem gondolták volna, hogy eljutnak.
Ádám és - nem Éva- hanem Miklós. A vezetékneveket most mellőznénk, majd ha eljön az ideje, azt is megtudjátok.



A kezdetek kezdete

Ádám és Miklós fog interjút adni így karácsony alkalmából a szurkolóknak, olvasóknak illetve a rajongóknak. Kérdések lesznek feltéve, amire majd válaszolni fognak. Gatyatartó madzagokat felkötni, a szoknyákat felhúzni, a bugyikat le, következik Miklós és Ádám, Ádám és Miklós.


Kezdjük akkor az első és legalapvetőbb kérdéssel:

Mióta vagy Real Madrid szurkoló? Mi befolyásolt abban, hogy a Királyi Gárdának szurkolj?
Ádám: Először is köszöntöm a kedves olvasókat!Úgy 2006 tájékán kezdődhetett ez a "valami" bennem.Azt hiszem az akkori küzdeni tudás és akarás fogott meg nagyon.Na meg ugye az a légkör ami a csapat körül forog.

Miklós: Nos, szintén 2006 óta vagyok a csapat elkötelezett szurkolója. Sok minden befolyásolt abban, hogy most Királyi Gárda drukker vagyok. Leginkább a csapat neve, micsoda név, a csapat múltja, dicsőséges múlt, Puskás Öcsi bácsi, a csapat színe, a csapat királyhoz való viselkedése. Én is királyi szurkolónak érzem magam, amikor meccset nézek, amikor az izgalomtól nyelni nem tudok. Egy életen át tartó és egy örök élvezet a Real Madridnak szurkolni.


Mit gondolsz a csapat mai helyzetéről?

Ádám: Azt hogy ez egy másik Madrid. Az elöző szezonbeli valahol még nyaral vagy téli álmot alszik.Viccet félre téve tényleg azt gondolom hogy nem azt a csapatot látjuk mostanság mint amelyik rekordokat döntögetett és 2 db veresége volt összesen a bajnokságban. Valami bökkenő lehet a csapat és Mourinho között úgy vélem...

Miklós: Nehéz helyzet az biztos, de egy szurkoló sosem adhatja fel és rendülhet meg. Nekünk a biztatás és a csapatban való bízás a fontos. A csapat érzi, ha saját nemzete vagy külföldi rajongók támogatják őket. Minden csapat elér egyszer egy hullámvölgybe, a feladat, hogy kilábaljunk ebből, én pedig bízok a klubban hogy sikerülni fog a kilábalás.

Szerinted mennyire igazak a Joséval és Ronaldoval felhozott pletykák?

Ádám: Na igen a pletykák Mou-ról és Ronaldórol. Ami azt illeti nem zörög a haraszt ha nem fújják. Persze nem azt mondom hogy minden úgy lesz ahogy mostanában megírják a "kedves" újságírók. Úgy gondolom Mourinho mindenképp távozik legkésőbb nyáron. A.verzió: Megnyerjük a BL-t ezért Mou úgy gondolja hogy teljesítette azt amiért idehozták ezért tovább áll (lásd Inter).B.verzió: Nem sikerült megnyerni a BL-t és mivel már háromszor vágott neki sikertelenül ezért se Perez és se Mourinho nem erőltetik ezt és szépen közös megegyezéssel elválnak a felek útjai.Megjegyzem én nagyon szeretném ha Mou maradna velünk, ha nyerünk valamit, ha nem.

Miklós: Annyira igazak, mint hogy a nagymamám férfi. Vannak rebesgetések, szóba hozások, már mindenki küldené el Josét mert most nem úgy teljesítünk. Érdekes, a tavalyi szezonban nem így álltak fel a vélemények egymás utánisága... Ja, értem én, amíg minden kurva jó, addig maradhat, de amint gyengék vagyunk, takarodhat. Érdekes egy szurkolói mentalitás, de hagyjuk is... Ronaldo távozását leginkább a média akarja és hirdeti  mint valami szentírást, hát majd meglátjuk, de semmi valószínűség nincs arra, hogy megy.

Szerinted meg lesz a 10. BL?

Ádám: A hőn áhított 10... De rég várunk már rá. Ugy gondolom akár meg is nyerhetjük idén HA sikerül visszatalálni a helyes útra a csapatnak.De csak is akkor! Ilyen szezonnak azt hiszem az lenne a megfelelő csattanója ha BL-t nyernénk.

Miklós: Nagyon reménykedek benne. Még nem ünnepelhettem Real Madrid szurkolóként BL győzelmet, de valami azt súgja, hogy idén befogok rúgni a barátokkal a Bl döntő napján. Egy Barcelona - Real Madrid döntő nagyon ütne. (nevet)

Akkor most kanyarodjunk el egy cseppet személyesebb témákra. Jelenleg mindketten középiskolába jártok, majdnem egy idősek is vagytok. Meséljétek el, hogy milyen középiskolába jártok és a suli elvégzése után, mi a tervetek?

Ádám: Igen, én a kisvárdai II. Rákóczi Ferenc Szakközép és Szakiskola 11. J osztály Gépész szakán tanulok jelenleg.Nos, a célom egyenlőre hogy megszerezzem az érettségit aztán meg majd lesz valami.Még nem tudom hogyan tovább majd az iskola után.

Miklós: Jelenleg a nyíregyházi Művészeti Középiskola, Tánctagozatának a III. évfolyamos tanulója vagyok. Ebből ki lehet következtetni, hogy mit is csinálok, hát persze, hogy táncolok. Őrzöm és tovább adom a magyar népművészet legfontosabb ágát, a magyar néptáncot. A suli elvégzése után a cél a Nyíregyházi Főiskola egy diploma megszerzése, tánc tanár illetve folklóri diploma. Majd Pestre szeretnék menni a Média - és Kommunikációs szakot elvégezni, és elhelyezkedni egy televízió csatornánál, vagy újságnál.

Hogyan zajlik le egy átlagos hétköznapotok?

Ádám: Nos, 7 óra előtt 10-15 perccel felkelek, készülődök aztán elindulok iskolába. Általában 6 órám van ezért kb. 13:30 mire hazaérek. Ebédelek. Aztán elkezdek foglalkozni az oldallal, kb 19:00-ig ezt csinálom. Aztán ha van tanulni való azt elvégzem 21:00-ig aztán még egy kicsit visszatérek az oldalra.

Miklós: Roppant zsúfoltak a hétköznapjaim, nekünk megváltás a hétvége. Későn érek haza és még tanuljak is, de még van egy oldal amivel foglalkoznom kell. Megbeszéltük Ádámmal, hogy a hétköznapokon csak nagy ritkán leszek aktív az oldalon, így leginkább a munkanapokon ő viszi az oldalt. ezekből persze adódtak problémák is, de ez nem ide tartozik.

Hobbi általában minden embernek van. Nektek például mi az a tevékenység, amit akkor űztök, amikor éppen nem az oldallal foglalkoztok?

Ádám: A hobbijaim közt szerepel természetesen a foci is. De a másik sportág ami egyáltalán érdekel még és követem az a Forma1 és nagyon szeretem nézni és szurkolni.Nem utolsó sorban pedig a zene! És nem csak hallgatni hanem olykor én magam is dalra fakadok de természetesen csak itthon... (nevet)

Miklós: A hobbim a jelenlegi foglalkozásom. A tánc. Táncolok, amikor tudok, táncolok az iskolában, otthon, bárhol amikor kedvem szottyan rá. De a tánc mellett nyáron focizok is, bár tabu dolog. Szoktam kerékpározni, futni, edzeni, hogy meg legyen az erőnlétem a zsúfolt és nehéz hétköznapokra. (nevet)

Milyen tevékenységben vagytok jártasak az oldalon? Mi a leginkább jellemző rátok, amit az oldallal végeztek? Milyen tevékenységben ismerhetnek meg leginkább az olvasók?

Ádám: Ami engem illett én felelek a rövid hírekért, a videókért, az előzetesekért és én vagyok a nappali ügyeletes.

Miklós: Az oldal ügyei mellett elsősorban a blog az én hatásköröm, az én munkám. Cikkeket írok, beharangozókat és összefoglalókat vagy egyéb témájú érdekes bejegyzéseket. Amíg nem volt plusz munkaerő a blogon egyedül csináltam mindent, most hogy már kezdünk alakulni és sínre állni most már ezen is osztozkodom, ami azt jelenti, hogy ritkábban fognak velem találkozni. A facebook oldalunkon szebbnél- szebb képeket, meccs képeket rakok ki.

Folytatjuk tovább. Hogyan ismerkedtetek meg? Miért és milyen ok hatására döntöttetek úgy, hogy létre hoztok egy Real Madriddal foglalkozó oldalt?

Ádám: Ugyancsak egy oldalhoz köthető a megismerkedésünk.Ott voltunk adminok és mint láthatjátok jól megértettük/megértjük egymást ezért miután onnan eljöttünk elhatároztuk hogy mi magunk neki vágunk egy saját oldal létrehozásának.Azt hiszem jol döntöttünk remélem ti is olvasók igy gondoljátok. (nevet)

Miklós: Hű ez bizony hosszú történet. Még 2012 április- május környékén egy szabolcsi madridisták nevű csoportban felfigyeltem Ádámra, hogy állandóan írja ki a híreket. Én akkor hoztam létre az első blogomat a blog.hu-n. Egy kicsit gagyi, béna, ízléstelen volt, de legalább az enyém volt. Majd felkértem Ádámot, hogy a facebook oldalamon legyen admin és írja ki a híreket. Sikerült 175 rajongóig eljutnunk, majd Ádám azt mondta, hogy nem csinálja tovább mert nincs rá olvasó közönség. Egy hónap alatt csak 175 rajongó gyűlt össze, így úgy döntöttem én is, hogy feladom és elbúcsúztunk egymástól. Majd július elején felvettek engem adminnak a facebook oldalra egy Real Madriddal foglalkozó oldal, 440 rajongóval rendelkezett. Kértem az oldal főnökét, hogy vegye fel Ádámot is, hiszen őt nagyon jól ismerem és ketten felvisszük az oldal sikerét. Két hét alatt 700 szurkolói jutottunk el, majd egy kis a főnökkel és a többi adminnal való csetepaté után én és Ádám úgy döntöttünk, hogy kilépünk. Kilépésünket megünnepeltük egy új oldal létrehozásával július 19.-én. És hát na itt járunk, nem kis munka van bele fektetve. (nevet)

Ti amolyan „online” barátok vagytok, még egyszer sem találkoztatok egymással. Tervezitek az esetleges találkozást?

Ádám:  Így van.Mi ezt korábban megbeszéltük hogy tervezzük hogy egyszer élőben is összefutunk, de tettünk egy kitételt: 5000 lájkot el kell érnie az oldalnak.

Miklós: Természetesen, ha meg lesz az 5000 rajongónk is, akkor rögtön megbeszélünk egy időpontot és egy találka helyet, majd egy meglepetéssel is készülünk a rajongóknak. Szóval hajrá, gyűljenek azok a lájkok. (nevet)

Mi a közös bennetek? Mindketten szeretitek a Real Madridot már az biztos, még közös tulajdonság?

Ádám: A foci és a Forma1 valóban közös bennünk.Ami ezen kivül még közös lehet a Real Madridért való elképesztő rajongás és a gondolkodásunk. Szinte mindig egyetértünk a másik felvetéseivel, véleményével.

Miklós: Forma 1 és elhivatottság. Soha nem engedünk a 121-ből, mindig a legtöbbre a legjobbra törekszünk. Még akkor is ha utunkat akadályok szelik. A forma 1-ben pedig mindketten Ferrari szurkolók vagyunk. 

Mit gondoltok egymásról, egymás munkáiról?

Ádám: A legjobb társ. És ez komoly. Nem tudnék nélküle boldogulni hosszútávon. Mi ketten alkotunk egy egészet véleményem szerint.Nos ha igaz amit az előző kérdésnél megemlítettem akkor most sem fog rám cáfolni kedves Miklós barátom

Miklós: Egy nagyszerű srác, aki nélkül nem tartana ott az oldal, ahol most. Az oldal szíve, mert amikor én eltűnök napokra, ő akkor is talpon van és viszi az oldalt. A munkája nagyon fontos az oldalnak és szerintem a szurkolók is így vannak vele. Nélküle nem nagyon lenne Real Madrid C. F.- Szurkolói Oldal. Persze már köztünk is voltak konfliktusok, a legviccesebb az volt, hogy amikor egy hetes szakmai tábor után haza jöttem szeptemberben, már ki lettem rakva az oldalról... egy poénnak jó volt, de akkor nagyon mérges voltam. (nevet)

Mint mindig és mindenhol vannak nehézségek. Nálatok mik a legfőbb problémák, nehézségek és hogyan kezelitek azokat?

Ádám: Mindig résen lenni na az nem egyszerű feladat! Lesni hogy mikor jön a csapatról valami új hír. Aztán azt megírni, megfogalmazni hogy mindenki számára érhető legyen. És az idő.Rengeted idő kell egy oldalhoz ha komolyan akarsz vele foglalkozni. De mivel nekem a Real Madrid nem csak egy hobbi ezért bármennyi időt képes vagyok rá szentelni és foglalkozni vele.

Miklós: Idő, idő és idő. Kevés időm van, egy jó ideig csak ketten vittük az oldalt, majd lettünk hárman, de az is édes kevés. Most érzem azt, hogy kezdünk helyre jönni, mert gyarapodunk, egyre többen vagyunk így jobban eloszlik a "munka". Kezelni úgy kezeljük, hogy kitartósak vagyunk.


Mi a tervetek még az oldallal kapcsolatban?

Ádám: Nos, mivel van blogunk is ezért a blogot is szeretnénk ugyan olyan fontosan gondozni. Mint minden csapatnak úgy nekünk is oldalaknak/blognak van riválisunk. A nevüket nem fogom leírni hogy kikről van szó mivel nem akarom reklámozni (nevet) Az oldalra visszatérve pedig hogy itt Magyarországon a két nagy után mi legyünk a 3. legnagyobb Real Madriddal foglalkozó oldal.

Miklós: Sok minden. Van egy nagy konkurenciánk, akik igen nagy népszerűségnek örvendhetnek, ők amolyan bloggerek. Utol akarjuk őket érni és felül akarunk múlni rajtuk. Azt akarom, hogy megteremtsünk valamit, ami a szurkolóknak kedvez leginkább. Sok- sok mindennel kedveskedünk a rajgóinknak, legutóbb egy Real Madrid bögrét ajándékoztunk oda egy szerencsésnek.

És akkor végezetül, mit üzentek a szurkolóknak?

Ádám: Továbbra is szurkoljanak a Real Madridnak és tartsanak ki a nehét időkben is a csapat mellett ha valóban ezt a klubot szeretik igazán.Ja, és Lájkoljatok minket a Facebookon! (nevet)

Miklós: Azt, hogy továbbra is tartsatok velünk, lájkoljatok, írjátok le véleményeteket, hogy lássuk, hogy velünk vagytok. Folyamatosan fejlődünk szerintem, határ a csillagos ég. Továbbá, hogy a madridizmus szellemét tartsátok mindig magatok előtt, mi mindig ezt hirdetjük. Jóban- rosszban HALA MADRID mindörökké.

Köszönöm, hogy a rendelkezésemre áltatok.

Ádám: Megtiszteltetés volt a számomra.

Miklós: Én köszönöm.

2 megjegyzés: